حبیب الله طالقان غفاری مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه مازندران در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: دوره آموزشی قرآن کریم از ششم ابان ماه در دانشگاه مازندران آغاز شد.
وی افزود: این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح كمّي و كيفي فعالیتهای قرآنی و به منظور بالا بردن فرهنگ تابناك قرآن كريم در بین کارکنان از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه مازندران برگزار میشود.
غفاری تصریح کرد: در این دوره آموزشی فراگیران به آموزش صوت و لحن، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن کریم میپردازند.
طالقان غفاری اظهار کرد: دوره آموزشی این دوره با حضور قاریان و حافظان برجسته در نماز خانه سازمان مرکز ی و نمازخانه پردیس دانشگاه مازندران برگزار است.