این مراسم از ساعت هشت و نیم صبح امروز آغاز و مردم شهر یزد از سه مسیر شامل میدان شهید بهشتی تا میدان امیرچخماق، مسجد روضه محمدیه تا میدان امیرچخماق، چهارراه بعثت تا میدان امیرچخماق راهپیمایی و سپس در میدان امیرچخماق یزد تجمع کردند.
در این مراسم علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، اقشار مختلف مردم حضور داشتند و با شعار مرگ بر آمریکا غیرت انقلابی را نشان دادند.
همچنین دانش آموزان یزدی در گروهی بزرگ به اجرای سرود دانش آموزی ضد آمریکایی پرداختند و روز دانش آموز را گرامی داشتند.