انتخاب 2 عضو هیات نظارت و رسیدگی بر امور قرآنی شهرداری تهران
کد خبر: 3660411
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
در جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت؛

انتخاب 2 عضو هیات نظارت و رسیدگی بر امور قرآنی شهرداری تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: احمد مسجد جامعی و سیدحسین موسوی‌بلده در جلسه امروز شورای شهر تهران، به عنوان عضو هیات نظارت و رسیدگی بر امور قرآنی شهرداری تهران انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، در جلسه امروز شورای شهر تهران، انتخاب ۳ کارشناس صاحب‌نظر قرآنی جهت عضویت در کمیته برنامه‌ریزی و نظارت موضوع بند هفتم تبصره یک ذیل ماده واحده مصوبه الزام شهرداری تهران به حمایت از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در شورای شهر به رای گذاشته شد.

در همین راستا ۳ کارشناس (سیدحسین موسوی بلده، احمد مسجدجامعی و محمدصادق حق‌شناس (برادر محمدجواد حق‌شناس) از سوی محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا به شورا معرفی شدند.

احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر در ابتدا با اشاره به اینکه این کمیته مصوبه شورای سوم بوده است٬ تصریح کرد: این مصوبه در راستای قاعده‌مند کردن فعالیت‌های پراکنده قرآنی بود. در آن زمان مقرر شده بود شهرداری یک شهرک قرآنی در تپه‌های عباس‌آباد تاسیس کند که آن طرح هم به نتیجه نرسید و این مصوبه هیچ وقت شکل اجرایی به خود نگرفت.

در ادامه پس از رای‌گیری، سید حسین موسوی‌بلده با 14 و احمد مسجدجامعی با 18 رای انتخاب شدند و محمدصادق حق‌شناس برای حضور در این کمیته رای نیاورد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۱
0
0
هر چقدر نظارت و رسیدگی دقیقتر باشد امکان خطا کمتر خواهد بود
captcha