گرامیداشت یاد و خاطره شهید «غلامرضا مشهدی» در کرسی تلاوت
کد خبر: 3661329
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

گرامیداشت یاد و خاطره شهید «غلامرضا مشهدی» در کرسی تلاوت

گروه جلسات و محافل: یکصد و چهل و هفتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی‌آباد کتول یادواره شهید «غلامرضا مشهدی» برگزار شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهید «مشهدی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه یکصد و چهل و هفتم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 16 آبان‌ماه با حضور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و با حضور پرشور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد، پس از قرائت خلاصه‌ای از دعای توسل توسط رضا صدقی، مجری این مراسم، سیدمهدی حسینی، قاری قرآن کریم به تلاوت آیات الهی پرداخت.
همچنین، در ادامه این مراسم معنوی و قرآنی نیز برنامه یادواره و گرامیداشت شهید غلامرضا مشهدی در رابطه با زندگینامه و نحوه شهادت این شهید والامقام اجرا شد. همچنین، پس از اجرای این برنامه نیز علی خسروی، مداح اهل بیت(ع) به نوحه‌سرایی و سوگواری به مناسبت ایام اربعین حسینی پرداخت.

در ادامه این مراسم نیز محمد منصوری، قاری قرآن کریم و مربی قرآنی شهرستان علی‌آباد کتول به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه نحل پرداخت که این برنامه نیز با استقبال فراوان حضار در مراسم رو به رو شد. همچنین، ارائه مباحث تفسیری قرآن در رابطه با موضوع عاقبت کار توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام‌جمعه علی‌آباد کتول، برنامه بعدی این محفل قرآنی بود.
همچنین، در ادامه برگزاری این مراسم با حضور مسئولان برگزارکننده، برنامه‌های مختلفی همچون برنامه تقدیر از خانواده شهید شاخص جلسه، شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و چهل و هفتمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

captcha