به گزارش
خبرگزاری بین المللی قرآن( ایکنا) از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پیامی حادثه تلخ و مصیبتبار زمینلرزه در غرب کشور را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
«بسمه تعالي
ملت شريف و صبور آذربايجان غربي و استانهاي همجوار
سلامهاي گرم و آکنده از احساس همدردي اينجانب را پذيرا باشيد؛ زلزله آيتي از هزاران نشانه الهي است که بندگان مومن را اميدوار به وجود نازنين حضرت باريتعالي نگه داشته و عظمت الهي را بر رخ منکران وجود الوهيت ميکشد؛ ليکن خسارات ناشي از اين حادثه دلخراش و جانسوز است که باز با استعانت از درگاه احديت، سهل و آسان ميگردد.
زلزله اخير در استانهاي غربي کشور که هم استانيهاي عزيز نيز در آذربايجان غربي آن را احساس نمودند خساراتي را به بار آورده است که ضمن تسليت به خانوادههاي داغدار در اين استان و ديگر استانهاي غربي از مسئولان درخواست دارم با تمام توان و در راستای دستورات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) به ياري مردم شتافته و از محنت ايشان بکاهند.
اينجانب به نوبه خود و مردم شريف آذربايجان غربي، مصيبت وارده را بر خانوادههاي داغدار تسليت گفته و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل از درگاه ربوبيت خواستارم.
والسلام عليکم ورحمت الله و برکاته
سيد مهدي قريشي
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه»