به گزارش خبرگزاری ایکنا، نبأ، حجت الاسلام علی تولائی، رئیس تبلیغات اسلامی رباط کریم، گفت: این اداره به مناسبت دهه آخر صفر، ایام رحلت پیامبراعظم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) نسبت به اعزام 45 مبلغ و مبلغه از طریق سامانه سجام اقدام کرد.
وی، افزود: اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری، مداحی، پاسخ به شبهات و تبلیغ چهره به چهره از برنامه مبلغان اعزامی است.
وی عنوان کرد: تبیین سیره پیامبر بزرگ اسلام(ص)، اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و فلسفه صلح ایشان را از دیگر فعالیت های این مبلغین است.
حجت الاسلام تولائی، با بیان این که این اعزام از 25 آبان جاری تا 28 آبان انجام می شود، تصریح کرد: همچنین مراسمات به مناسبت دهه آخر صفر با هماهنگی انجام شده در محل تبلیغ روحانیون روحانیون مستقر تحت پوشش این اداره برگزار خواهد شد.
رئیس تبلیغات اسلامی رباط کریم، از مبلغین اعزامی به این مناسبت خواست تا گزارش خود را پس از پایان این دهه در سامانه سجام ثبت کنند.