گروه فعالیتهای قرآنی: بهمناسبت گرامیداشت هفته وقف محفل انس با قرآنکریم بههمت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرمآباد در آستان مقدس امامزاده زیدبن علی خرمآباد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)
از لرستان، در این محفل نورانی سیدعباس پورهاشمیان، مهدی پاپی و محمد آشوری به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند و حجتالاسلام فضلالله نجفی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه
شهرستان خرمآباد و دوره چگنی طی سخنانی به بیان جایگاه وقف در قرآن و دین اسلام پرداخت. در پایان این مراسم با طرح سؤالاتی شفاهی از شرکتکنندگان، به چند
نفر از کسانیکه پاسخ صحیح دادند، جوایزی به رسم یادبود از طرف اداره
اوقاف شهرستان خرمآباد، اهدا شد.