پرداخت 70 میلیارد تومان حق بیمه به مراکز درمانی سیستان‌ و بلوچستان
کد خبر: 3665384
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

پرداخت 70 میلیارد تومان حق بیمه به مراکز درمانی سیستان‌ و بلوچستان

گروه اجتماعی: مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: طی دو هفته اخیر، بیش از 70 میلیارد تومان حق بیمه به بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، مؤسسات درمانی و مراکز بهداشت سطح استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان، محمد صفدری، مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: طی دو هفته اخیر، بیش از70 میلیارد تومان حق‌بیمه به بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، مؤسسات درمانی و مراکز بهداشت سطح استان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: به منظور رفاه حال بیمه‌شدگان و با پیگیری‌های مهندس موهبتی، ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، تمامی پرداخت‌ها به تیم سلامت بروز است و همچنین به داروخانه‌ها تا پایان خردادماه پرداخت صورت گرفته است.
صفدری بیان کرد: به تمامی بیمارستان‌های  دولتی، مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها نیز هزینه دو ماه صورتحساب پرداخت شده که باعث خوشحالی و دلگرمی پزشکان و پرسنل بیمارستان‌ها و سایر موسسات درمانی طرف قرارداد در بخش خصوصی و دولتی می‌شود.
مدیر کل بیمه سلامت استان اظهار کرد: از تمامی هم‌استانی‌هایی که تا کنون موفق به دریافت دفترچه بیمه ایرانیان نشده‌اند و همچنین افرادی که تاریخ دفترچه بیمه سلامت آنان نیز پایان یافته، درخواست می‌کنیم برای دریافت دفترچه بیمه سلامت ایرانیان که ماهانه 20 هزار تومان بابت حق سرانه بیمه است، به دفاتر پیشخوان دولت و یا ادارات بیمه سلامت در سراسر استان مراجعه کنند.
captcha