آشنایی با سخنان یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت در رادیو معارف
کد خبر: 3666068
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

آشنایی با سخنان یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت در رادیو معارف

کانون خبرنگاران نبأ: برنامه «چراغ مطالعه» با معرفی کتاب فرهنگ جامع سخنان امام حسن عسکری(ع) مخاطبان خود را به مطالعه این کتاب فرا می‌خواند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه چراغ مطالعه، چهارم آذرماه و در آستانه شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت بامعرفی کتاب «فرهنگ جامع سخنان امام حسن عسکری(ع)» به روی آنتن می‌رود.
کتاب فرهنگ جامع سخنان امام حسن عسکری(ع) به همت گروه حدیث پژوهشکده باقرالعلوم(ع) تدوین و با ترجمه حجت‌الاسلام جواد محدثی از سوی نشر معروف منتشر شده است.
با توجه به نبود مجموعه‌ای جامع در مورد سخنان امام یازدهم، پژوهشکده باقرالعلوم(ع) تصمیم گرفت سخنان این امام معصوم را گردآوردی کند. این مجموعه به دو زبان عربی و فارسی منتشر شده است. به این صورت که متن عربی احادیث در سمت راست و ترجمه فارسی آن در صفحه مقابل قرار گرفته است.
این کتاب در چهار فصل سخنان امام در عقاید، سخنان امام در احکام، سخنان امام در اخلاق، و زیارت و دعاهای نقل شده از آن حضرت، تدوین شده است.
«چراغ مطالعه» کاری از گروه معارف و فرهنگ رادیو معارف به تهیه و سردبیری حسن توکلی‌زاده است که روزهای زوج ساعت ۱۲:۳۰ تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود.

captcha