چاپ یک میلیون نسخه مصحف ملی امارات از ماه آینده
کد خبر: 3666638
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

چاپ یک میلیون نسخه مصحف ملی امارات از ماه آینده

گروه بین‌الملل: مؤسسه بین‌المللی قرآنی «جایزه دبی» از آغاز چاپ مصحف ملی امارات با تیراژ یک میلیون نسخه از ماه آینده میلادی خبر داد.

چاپ یک میلیون نسخه مصحف ملی اماراتبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «العرب الیوم»؛ عملیات چاپ مصحف ملی امارات با عنوان مصحف «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» در سه قطع بزرگ، کوچک و متوسط از ماه دسامبر(10 آذرماه) آغاز می‌شود و این نسخه‌های قرآنی طی سال آینده توزیع خواهند شد. 

«ابراهیم محمد بوملحه»، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی با بیان این که  این مصحف در مرحله نخست به تیراژ 250 هزار نسخه منتشر می‌شود، گفت:  در حال حاضر، مصحف «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» برای چاپ در ماه آینده میلادی آماده است و در آخرین مراحل ویراستاری و بازنگری قرار دارد. 

وی گفت: نسخه‌های مصحف ملی امارات پس از چاپ در میان افراد، مؤسسات دینی داخل و خارج از امارات به ویژه کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس توزیع می‌گردد. 

گفتنی است، «شيخ محمد‌بن راشد آل مكتوم»، نخست‌وزير امارات و حاكم دبی، مرداد‌ماه سال 1390 شمسی، چاپ قرآن ملی امارات با نام «مصحف شيخ خليفه بن زايد آل نهيان» را خواستار شد و مؤسسه بین‌المللی قرآنی جايزه دبی را به چاپ اين قرآن مكلف كرد/.


captcha