حماسه 9 دی نتیجه بصیرت بود
کد خبر: 3676597
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
حبیبی:

حماسه 9 دی نتیجه بصیرت بود

گروه سیاسی: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش گفت: کسانی می‌توانند حافظ جمهوری اسلامی باشند که دارای دو مشخصه صبر و بصیرت باشند عنصر بصیرت، 9 دی را آفرید و صبر نیز قطعات گمشده پازل فتنه 88 را با گذشت زمان در جلوی دیدگان همگان ترسیم نمود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی با حضور مسئولین، کارکنان و دانشجویان در یادمان شهدای گمنام دانشگاه تفرش برگزار شد. محمد حبیبی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش، در این مراسم گفت: 9 دی‌ماه روز بصیرت ملت ایران است که به دلیل مجاهدت در حفظ جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ماندگار شد.
حبیبی با بیان اینکه کسانی می‌توانند حافظ جمهوری اسلامی باشند که دارای دو مشخصه صبر و بصیرت باشند ادامه داد: عنصر بصیرت، 9 دی را آفرید و صبر نیز قطعات گمشده پازل فتنه 88 را با گذشت زمان در جلوی دیدگان همگان ترسیم نمود.
وی ادامه داد: در فتنه سال 88 ظلمی آشکار به نظام، انقلاب و آرای 40 میلیونی مردم شد، اما خداوند به خاطر صبر و ایستادگی مردم و رهبر انقلاب، توطئه کسانی را که فکر می‌کردند با جهل و ناآگاهی می‌توانند نظامی را که برای آن هزینه‌های زیادی شده بود خدشه دار و باعث ناامیدی و بی‌اعتمادی مردم شوند، خنثی و ریشه کن نمود.
یادآور می‌شود: در پایان این مراسم که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش برگزار شد، شرکت کنندگان پس از قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان گمنام ادای احترام کردند.

captcha