حماسه 9 دی ماه پیام ولایتمداری ملت ایران به جهانیان بود
کد خبر: 3677378
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱

حماسه 9 دی ماه پیام ولایتمداری ملت ایران به جهانیان بود

گروه سیاست و اقتصاد: بسیج رسانه استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی اعلام کرد: حماسه 9 دی به‌عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت ایران اسلامی، پیام ولایتمداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، بسیج رسانه استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی اعلام کرد: حماسه نهم دی ماه 88 به‌عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت ایران اسلامی، پیام ولایتمداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد.
این بیانیه می‌افزاید: مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و عوامل داخلی و فریب‌خورده نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان توسط ملت خلل ایجاد کنند.
در ادامه بیانیه آمده است: نهم دی ماه روز بیعت دوباره مردم با آرمان‌های معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای است،در این روز مشروعیت و مقبولیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در سراسر کشور به تمام دنیا اعلام شد، نهم دی ماه با فریادهای عاشورایی مردم ولایتمدار آتش فتنه را به خاکستر تبدیل کرد.
در پایان بیانیه آمده است: امسال نیز همکاران بسیج رسانه استان کرمان ضمن پوشش کامل این مراسم همگام با مردم انقلابی و بصیر استان در مراسم نهم دی شرکت کرده و ضمن ادای وظیفه الهی و حفظ وحدت اسلامی، همچنان خواستار رسیدگی قوه قضائیه با عوامل اصلی فتنه هستند و از خداوند متعال می‌‌خواهیم که به ما بصیرت و آگاهی عطا فرماید تا از مسیر حق دور نشویم.

captcha