دشمن به دنبال فرصت‌ها برای تحقق اهداف شوم خود + عکس
کد خبر: 3681504
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

دشمن به دنبال فرصت‌ها برای تحقق اهداف شوم خود + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: امام‌جمعه خیرآباد ورامین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امروز دشمنان ما می‌دانند که ما از لحاظ اقتصادی مشکل داریم؛ لذا از همین مشکل استفاده کرده و با شعار مرگ بر گرانی مردم را به خیابان‌ها کشاندند تا اهداف شوم خود را پیاده کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر طزری، امام جمعه خیرآباد ورامین، 22 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این بخش گفت: ماهواره یکی از ابزار ترویج بی‌بندوباری است که یکی از آثارش ازدواج‌های هوسی است؛ دشمنان از این طریق سعی در ترویج فساد و فحشا دارند که نتیجه آن فروپاشی اخلاق در جامعه و خانواده است.
وی با بیان اینکه صاحب‌نظران امر رسانه برای ماهواره بیش از 10 آسیب مهم و جدی بیان کرده‌اند، عنوان کرد: متأسفانه ورود بدون کنترل ماهواره در حریم خانواده‌ها را به تعبیری می‌توان ورود یک فرد نامحرم و دوست ناباب برای فرزندان و خانواده، تشبیه کرد که به‌دنبال اختلاف بین زن و شوهر است و به ناموس او چشم طمع دارد، مرز حیا و غیرت را می‌شکند، حقایق سیاسی را وارونه جلوه می‌دهد، وقت آنها را می‌گیرد و آنها را نسبت به یکدیگر بدبین می‌کند، خیانت را مجاز شمرده و روابط پسر و دختر قبل از اردواج را عادی جلوه می‌دهد. شاید ماهواره منافعی هم داشته باشد اما ضررهای آن بیش از منافع آن است.
امام‌جمعه خیرآباد ورامین با اشاره به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری، گفت: در این دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند که از ملت تشکر می‌کنم بلکه هزاران مرتبه از ملت رشید، فداکار، با بصیرت و لحظه‌شناس که فهمیدند چه زمانی باید وارد میدان شوند و در روزهای غیر تعطیل نه یک روز بلکه چند روز و نه یک شهر بلکه تمام شهرهای کشور به میدان آمدند و از انقلاب و نظام خود دفاع کردند.
وی عنوان کرد: این آتش‌بازی‌ها پاتک انقلاب بود یعنی دشمن 40 سال است در حال پاتک است، چراکه 40 سال قبل مردم ایران با انقلاب اسلامی ضربه مهلکی به استکبار وارد کردند و استکبار و ایادی او 40 سال است تلاش می‌کنند که آن حمله را جواب دهند و نمی‌توانند و هر دفعه از ملت بزرگ ایران شکست می خورند.
طرزی اظهار کرد: این آتش‌بازی‌ها که از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود سه ضلع داشت ضلع اول آن که آمریکا و رژیم جاعل صهیونیسم است که برنامه‌ریزی کردند، ضلع دوم آل سعود خبیث که هزینه آن را متحمل شد و ضلع سوم پادوهای منافقین بودند که آن را اجرا کردند، با این وجود عده‌ای از مزدوران و قلم به‌دستان داخلی در تلاش هستند که به مردم القاء کنند این فتنه منشأ خارجی نداشت و توسط عده‌ای از مخالفان و منتقدان دولت صورت گرفت که این خیانتی دیگر است.
وی تصریح کرد: این آسیب‌ها و خساراتی که به ملت و اموال عمومی وارد شد بدون جواب نخواهند ماند و استکبار هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.
حجت‌الاسلام طرزی بیان کرد: دشمن زمانی به ما ضرر می‌زند که ما دچار ضعف باشیم به فرموده مقام ولایت مگس بر روی زخم نشیند، لذا باید زخم را مداوا کرد.
امام جمعه خیرآباد گفت: امروز دشمنان ما می‌دانند که ما از لحاظ اقتصادی مشکل داریم لذا از همین مشکل استفاده کرده و با شعار مرگ بر گرانی مردم را به خیابان‌ها کشاندند تا اهداف شوم خود را پیاده کنند. اما بدانیم که تنها راه علاج مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است یعنی تکیه بر توان و ظرفیت درون جامعه و داخلی و این امر با شعار محقق نمی‌شود بلکه باید شبانه روز کار کرد.
وی اضافه کرد: اینکه مشکلات را بر عهده دیگران بیندازیم و دیگران را متهم به کم‌کاری کنیم و دنبال مقصر بگردیم و کار و تلاش را رها کنیم زیبنده مسئول نظام اسلامی نیست؛ باید بپذیریم در این زمینه کوتاهی شده و مقصر هستیم. بنابراین باید فرصت را مغتنم بشماریم و جبران گذشته کنیم و این زخم اقتصادی را هرچه زودتر التیام دهیم تا شاهد نشستن مگس بر روی زخم نباشیم.

captcha