مراسم محوری ایام‌الله دهه فجر در 14 مسجد کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3683770
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸

مراسم محوری ایام‌الله دهه فجر در 14 مسجد کرمان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: با توجه به ظرفیت بالای بعضی از مساجد، مراسم محوری ایام‌الله دهه فجر امسال در 14 مسجد طی 14 شب پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمد ابدالی‌تکلو، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان دیرور شنبه، 30 دی در گردهمایی اعضای ستادهای مردمی مسجد و محله به نقش محوری مسجد در جریان پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تداوم نقش‌آفرینی و محوریت مسجد در برنامه‌های مختلف امروز جامعه نیز بسته به برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران آن دارد.
وی افزود: متولیان مسجد در شرایط کنونی که جاذبه‌های زیادی در جامعه به وجود آمده، مسؤولیت بیشتری برای جذب اقشار مختلف به این مکان مقدس دارند.
ابدالی‌تکلو حضور مجموعه‌های مختلف از جمله کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج، هیأت‌های مذهبی و ... در مساجد را نوعی ایجاد جاذبه برای اقشار مختلف در گرایش به مسجد دانست و بیان کرد: برگزاری پرشکوه مراسم محوری ایام‌الله دهه فجر در 12 و 22 بهمن از اهم برنامه‌های این ایام است.
مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کرمان با اشاره به وجود 260 مسجد در مرکز استان کرمان گفت: اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر را در همه این مساجد پیگیری می‌کنیم، اما با توجه به ظرفیت بعضی از مساجد، مراسم محوری در 14 مسجد طی 14 شب پیش‌بینی شده است.

captcha