نفوذ اندیشه‌های انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه در حال افزایش است
کد خبر: 3685458
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

نفوذ اندیشه‌های انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه در حال افزایش است

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: نفوذ اندیشه‌های انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه با فتنه انگیزی‌های دشمنان توسعه روز افزون می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلیمن سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه تبریز، گفت: حضور معنوی و الهام‌بخشی جمهوری اسلامی ایران یک موضوع معنوی و اعتقادی است و نفوذ انقلاب اسلامی ایران در یمن، بحرین و فلسطین یک موضوع جدیدی نیست که بخواهند با این روش‌ها جلوی آن را بگیرند.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که دشمن هر چه اقدام می‌کند، نفوذ و اندیشه انقلاب اسلامی عمیق‌تر و گسترده‌تر می‌شود.

حجت الاسلام ال هاشم در ادامه گفت: نوطئه جدید آمریکا به بهانه اصلاح برجام در روزهای اخیر به همراه برخی مقامات اروپایی از جمله فرانسه مطرح شده که در خصوص توانمندی موشکی ایران و نقش آن در منطقه در برمی گیرد که نشانگر توطئه جدیدی است که در حال طراحی آن هستند.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به ادعاهای وزیر امور خارجه فرانسه در خصوص مذاکره در مورد توانمندی موشکی ، اظهار کرد: تجهیرات دفاعی و موشکی کشور براساس تهدیدات طراحی و ساخته می‌شود و هیچ وقت قابل مذاکره نیست

وی در ادامه به روز پرستار اشاره کرد و گفت: حضرت زینب(س) بزرگ بانوی پرستار اسلام است که از پنج امام پرستاری و مراقبت کردند و چه زیبا که سالروز تولد این بانو روز پرستار اعلام شده است.

حجت الاسلام آل هاشم، با بیان اینکه در روزهای آتی ایام فاطمیه را داریم، تصریح کرد: بشریت مدیون اسلام، قرآن و حضرت خاتم(ص) است.

امام جمعه تبریز، افزود: ما که ادعای اطاعت از حضرت فاطمه(س) داریم،از این رو باید تجمل‌‌گرایی را کنار گذاشته و مهریه متعادل را رواج دهیم.

وی، همچنین با اشاره به آغاز دهه فجر و ورود حضرت امام راحل(ره) بیان کرد: ضمن حفظ حرمت ایام فاطمیه، سعی می‌کنیم در این روزها به دستاوردهای انقلاب شکوهمند توجه کنیم و پیروزی انقلاب را گرامی بداریم .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، در ادامه خاطرنشان کرد: با هماهنگی دفتر مقام معظم رهبری،روز ۲۹ بهمن روز حماسه تاریخی آذربایجان جمعی از استان به نمایندگی برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین همچنین میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل(ره)  و شهدا برای عرض ارادت عازم دیدار ایشان خواهیم شد.

captcha