گفتمان دینی جوان و آسیب‌های اجتماعی در قصرشیرین برگزار شد
کد خبر: 3685848
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

گفتمان دینی جوان و آسیب‌های اجتماعی در قصرشیرین برگزار شد

گروه معارف: گفتمان دینی با موضوع جوان و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفتمان دینی با موضوع جوان و آسیب‌های اجتماعی در مسجد امیرالمؤمنین(ع) قصر جدید شهرستان قصرشیرین برگزار شد.
در این برنامه حجت‌الاسلام علی ملکی، امام جمعه شهرستان قصرشیرین با اشاره به آیات و احادیث درخصوص آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: امروز علل اصلی توسعه و پیشرفت هرکشوری توسعه و پیشرفت نیروهای جوان آن کشور است.
وی افزود: باتوجه به اهمیتی که کشور ما دارد همواره جوانان از گزند آسیب‌های اجتماعی در امان نبوده‌اند.
حجت‌الاسلام ملکی اظهار کرد: نخستین قربانیان آسیب‌های اجتماعی جوانان هستند و جوانان سرمایه‌های عظیم هر جامعه‌ای محسوب شده و مانع از تحقق اهداف سلطه جویان بوده‌اند.
امام جمعه قصرشیرین تصریح کرد: براساس امر یاد شده از موضوعات مهم غرب و استعمار، گسترش آسیب‌های اجتماعی به‌سوی جوانان است.
وی گفت: دشمنان اسلام می‌خواهند با جنگ نرم و استفاده از ماهواره جوانان ما را منحرف کنند و باید جوانان بیش از پیش هوشیار باشند تا ضربه نخورند.
حجت‌الاسلام ملکی اظهار کرد: جوانان با ایمان با نشاط زندگی می‌کنند و از آسیب‌های اجتماعی به دور هستند.
وی با بیان اینکه در برابر آسیب‌های رایج در جامعه همه مسئول هستند، افزود: وظیفه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است.
امام جمعه قصرشیرین تصریح کرد: جوانی فرصتی مناسب جهت رشد علمی، اعتقادی و معنوی است و توجه جوانان به این مهم مورد تأکید است.

captcha