نصب 50 کانکس به همت سپاه در مناطق زلزله‌زده‌ کوهبنان
کد خبر: 3686614
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱

نصب 50 کانکس به همت سپاه در مناطق زلزله‌زده‌ کوهبنان

گروه اجتماعی: مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان از نصب 50 کانکس به همت سپاه و قرارگاه امام رضایی‌ها بین زلزله‌زدگان کوهبنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الله پاداش، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان دیروز دوشنبه، 9 بهمن در حاشیه بازدید از روند کمک‌رسانی در منطقه زلزله‌زده کوهبنان از نصب 50 کانکس از سوی سپاه پاسداران و قرارگاه امام رضایی‌ها در مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهبنان خبر داد و گفت: در ساعات اولیه زلزله 30 آذر ماه کوهبنان حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله را در منطقه داشتیم و به فوریت با فرماندهان کوهبنان زرند و راور تشکیل جلسه دادیم.
وی افزود: نیازمندی‌های اولیه در زمینه اسکان اضطراری مردم با هماهنگی و همکاری هلال‌احمر استان کرمان، خیران و نهادهای مردمی انجام شد و در همین راستا اسکان اضطراری مردم را در برنامه داشتیم که با همکاری دستگاه‌ها انجام شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: اکنون نیز بخش زیادی از آن اسکان موقتی که قولش را به مردم داده بودیم، 30 کانکس با همکاری‌ که فرماندهان سپاه‌های استانی و 20 کانکس به همت خیران کرمان و دیگر استان‌ها در اختیار مردم قرار گرفته است.
پاداش با بیان اینکه سپاه به همین شکل تا پایان در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: با مجموعه مردمی قرارگاه امام رضایی‌ها و آستان قدس رضوی برنامه‌های عدیده‌ای در این منطقه اعم از فرهنگی، ایجاد کمپین‌های کمک‌رسانی و راه‌اندازی آشپزخانه‌ای که 10 هزار غذای گرم را بین مردم توزیع کرده‌اند و 20 هزار غذای گرم نیز با همکاری قرارگاه امام رضایی‌ها طبخ و توزیع شده است.
وی از اعزام گروه‌های جهادی متعددی از دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان و همچنین دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان در روزهای آینده خبر داد و تأکید کرد: با همکاری قرارگاه امام رضایی‌ها و گروه‌های جهادی جنوب استان در هفته‌های آینده شاهد واگذاری 30 کانکس دیگر به مردم ولایتمدار شهرستان کوهبنان خواهیم بود.
منبع: بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان

captcha