خبرنگاران قزوین به جشنواره رسانه‌ای «خواهران خبرنگار» دعوت شدند
کد خبر: 3686726
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

خبرنگاران قزوین به جشنواره رسانه‌ای «خواهران خبرنگار» دعوت شدند

گروه فرهنگی: مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری در موضوع زن و خانواده، سازمان بسیج رسانه کشور در نظر دارد از آثار برتر رسانه‌ای «خواهران خبرنگار» در این حوزه تقدیر به عمل آورد.

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با اشاره به برگزاری جشنواره «خواهران خبرنگار» اظهار کرد: در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری در موضوع زن و خانواده، سازمان بسیج رسانه کشور در نظر دارد از آثار برتر رسانه‌ای «خواهران خبرنگار» در این حوزه تقدیر به عمل آورد.
وی افزود: خواهران خبرنگار استان قزوین می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش، خبر، مصاحبه، یادداشت، عکس، مستند و کلیپ که طی یک سال گذشته در یکی از رسانه‌های استان قزوین یا کشور منتشر شده است را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.
کشاورز محورهای فراخوان جشنواره را چنین عنوان کرد: محورهای فراخوان آثار ارسالی باید در حوزه‌های علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی‌حجابی، وضعیت زن ایرانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، اهمیت نقش زن در اجتماع، تفاوت زن در غرب و ایران، اهمیت نقش زن در خانواده، زن، رسانه و خانواده، فرزند آوری، اهمیت نهاد خانواده، عوامل مؤثر در تضعیف خانواده و عوامل تضعیف خانواده در غرب باشد.
وی عنوان کرد: الگوی سوم یکی دیگر از محورهای این فراخوان است، با این ابعاد که زن در تعریف غالباً شرقی، همچون عنصری در حاشیه و بی نقش در تاریخ‌سازی و در تعریف غالباً غربی به‌مثابه موجودی که جنسیت او بر انسانیتش می‌چربد و ابزاری جنسی برای مردان و در خدمت سرمایه‌داری جدید است معرفی می‌شود، شیر زنان انقلاب و دفاع مقدس نشان داده‌اند که الگوی سوم(زن نه شرقی و نه غربی) است.
مسئول بسیج رسانه استان تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 بهمن‌ماه است و سپس به دبیرخانه مرکزی سازمان بسیج رسانه کشور ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی قزوین، شهرک کوثر، خ.اندیشه، نبش خ.ابوذر جنوبی، پ 9، سازمان بسیج رسانه استان قزوین یا به آدرس تلگرام @abouzar3، ارسال کنند.
کشاورز در پایان بیان کرد: همچنین شماره تماس 02833785100 برای پاسخگویی و دریافت آثار خبرنگاران در نظر گرفته‌شده است.

captcha