شهدا الگو و چراغ راه مردم هستند
کد خبر: 3687238
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
موهبتی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم:

شهدا الگو و چراغ راه مردم هستند

گروه سلامت: مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در دیدار با خانواده یک شهید مدافع حرم شهدا الگو و چراغ راه مردم دانست.

شهدا الگو و چراغ راه مردم هستند
 
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طاهر موهبتی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم لشگر فاطمیون جواد جهانی گفت: مهمترین آرمان شهدای حرم حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده و واقعیت این است که در جنگ تا یک جایی با احساس می‌توان جلو رفت و این منطق و تعقل است که تعیین کننده است. وقتی اولین گلوله شلیک می‌شود انسان همه چیز را کنار می‌گذارد لذا انسان باید به مرحله‌ای از معنویت برسد تا بتواند مانند شهیدان مدافع حرم آن سوی مرزهای کشور خود و برای ارزش‌های والای انسانی از خود گذشتگی کند.
وی ادامه داد: اکنون تربیت بسیار سخت شده است و ما در جامعه یکی از مهمترین اهدافمان این است که فرزندانمان منحرف نشوند و در مسیر درستی که امثال شهید سعید عزیز جواد جهانی رفتند، گام بردارند.
مدیرعامل سازمان بیمه ایران گفت: حضور جوانان صدها کیلومتر دور از وطن، برای دفاع از اسلام و مظلومین در جنگ نشان دهنده این است که هنوزانسان‌های خاص و ویژه در جامعه وجود دارند که الگو و چراغ راه آینده مردم هستند.
موهبتی ادامه داد: روحیه جوانان براساس معنویات و اقتضای دوران جنگ تحمیلی در کشور، روحیه شهادت طلبی بود که به نوعی همه به نوعی درگیر آن بودند ولی اکنون این فضا خیلی سخت شده است. اگر خداوند آزمون دیگری برگزار کند، معلوم نیست که همه در آن موفق شویم یا نه ولی جوانان مدافع حرم ثابت کردند که بدون هیچ آزمونی باعث سربلندی خود و خانواده‌هایشان می‌شوند و ما وظیفه داریم پاسدار آرمان‌های شهدای حرم باشیم.
captcha