برگزاری نوزدهمین مسابقات قرآنی «شیخه هند بنت مکتوم» در امارات
کد خبر: 3690036
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

برگزاری نوزدهمین مسابقات قرآنی «شیخه هند بنت مکتوم» در امارات

گروه بین‏‌الملل: نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن امارات موسوم به مسابقات «شیخه هند بنت مکتوم» در امارات برگزار می‌شود.

برگزاری نوزدهمین مسابقات قرآنی «شیخه هند بنت مکتوم» در اماراتبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه الخلیج، نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی «شیخه هند بنت مکتوم» فردا (بیست و یکم بهمن ماه) در ساختمان جایزه بین‌‌المللی دبی در امارات آغاز می‌شود و تا روز نهم اسفند ماه ادامه دارد.

ابراهیم محمد بوملحه مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و رئیس ستاد برگزارکننده مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی از تشکیل دو کمیته داوری ویژه مسابقات آقایان و بانوان خبر داد.

وی با بیان این که نتایج گزینش‏‎های اولیه به دست آمده، تصریح کرد: این نتایج از طریق مراکز حفظ قرآن و موسسات قرآنی که نمایندگان خود را معرفی کرده بودند، اعلام شده است.

وی با اشاره به این که نتایج به دست آمده حاکی از آن است که در این دوره از مسابقات شاهد رقابت‎های تنگاتنگ و قوی در میان شرکت کنندگان هستیم، افزود: در بخش حفظ پیشرفت چشم‌گیری وجود دارد که این امر گواه تلاش بسیار زیاد مراکز حفظ قرآن برای تربیت حافظان به منظور شرکت در مسابقات قرآنی است.

مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی همچنین تصریح کرد: 66 شرکت کننده در بخش آقایان و 78 شرکت کننده در بخش بانوان و 19 شرکت کننده در بخش معلولین در این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند/.

 

مطالب مرتبط
captcha