ديدار عضو ارشد سازمان حج و زيارت هندوستان با حجت‌الاسلام قاضی عسكر
کد خبر: 3690250
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
در قم صورت گرفت؛

ديدار عضو ارشد سازمان حج و زيارت هندوستان با حجت‌الاسلام قاضی عسكر

گروه جامعه: كاظمي از اعضای ارشد سازمان حج و زيارت هندوستان با حجت‌الاسلام والمسلمين سید علی قاضی عسكر دیدار و از بخش‌های مختلف حوزه نمايندگی ولی فقيه در امور حج و زيارت در قم بازديد كرد.

ديدار عضو ارشد سازمان حج و زيارت هندوستان با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسكر

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، كاظمی از اعضای ارشد سازمان حج و زيارت هندوستان با حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلی قاضی عسكر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ايرانی در قم ديدار و درباره همکاری‌های دو جانبه در حوزه حج و زیارت گفت‌وگو كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي‌عسكر در اين ديدار با اشاره به موضوعات پژوهشي كه در پژوهشكده حج و زيارت درحال انجام است، به تبیین برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی و علمی برای حجاج ايرانی پرداخت.

بر پایه این گزارش در اين ديدار برخي از كتب اردو زبان از انتشارات پژوهشكده حج و زیارت به عضو ارشد سازمان حج و زیارت هندوستان اهدا شد و او نيز برای همكاری‌های علمی و فرهنگی در حوزه حج و زيارت اعلام آمادگی كرد.

در اين ديدار در راستای هم افزایی علمی و استفاده مسلمانان و حجاج هندی، ليست كتب اردو زبان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در اختیارآقای کاظمی قرار گرفت.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمين عليزاده موسوی، رئيس پژوهشكده حج و زيارت نيز توضيحاتي در مورد آخرين فعاليت‌های پژوهشی صورت گرفته در این پژوهشکده ارائه داد و به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در پنج گروه تخصصی این مرکز تحقیقی و پژوهشی پرداخت.

وی افزود: ما معتقدیم حج مي تواند محور بسيار خوبي برای همگرايي و تغيير روحيات مسلمانان برای حرکت درمسیراخلاق محمدي باشد و در همین راستا فعالیت برای تولیدات مناسب جهت آماده سازي روحي و فكري حجاج را در اولویت قرار داده ایم.

بر اساس این گزارش در پایان اين ديدار عضو ارشد سازمان حج و زیارت هندوستان از بخش‌های مختلف حوزه نمايندگی ولی فقيه در امور حج و زيارت از جمله نمايشگاه حج بازدید كرد.

captcha