کد خبر: 3690479
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

دعوت امام جمعه و استاندار کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمانشاه طی پیام مشترکی از مردم استان کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمانشاه طی پیام مشترکی از مردم استان کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
در این پیام مشترک آمده است، یوم‌الله ۲۲ بهمن به‌عنوان روز پیروزی خون بر شمشیر و یادآور ارجمندترین یادگار امام راحل که همانا انقلاب اسلامی ایران است همه ساله به‌عنوان آئینه‌ای تمام نما از وحدت و همدلی میان آحاد ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه سیر و منصه قضاوت سایر ملت‌های جویای آزادگی و عزت‌مندی در مقابله با سیاست‌های قلدرمابانه نظام استکبار جهانی قرار دارد.
یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال و در پی دخالت‌های گستاخانه و آشکار رئیس جمهور آمریکا در امور داخلی خانواده بزرگ وپرعظمت ایران اسلامی، از اهمیتی مضاعف برخوردار است.
هم‌اکنون که بدعهدی شیطان بزرگ و عمق کینه‌توزی آن نظام متجاوز و مداخله‌گر نسبت به ملت شریف ایران بر جهانیان عیان و اثبات شده و سیاست‌های جاهلانه آمریکا در منطقه و جهان از جمله حمایت از رژیم‌های دیکتاتوری منطقه و تروریسم دولتی با شکست‌های روزافزون و پی در پی مواجه شده است، اوج استیصال و درماندگی صاحبان زر و زور و تزویر در ایجاد شکاف میان ملت عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همگان مبرهن است.
بی‌ترید مردم شریف و همیشه در صحنه استان کرمانشاه نیز همچون سال‌های گذشته، دوشادوش و پای به پای دیگر آحاد ملت انقلابی ایران اسلامی، با اراده‌ای پولادین و حضوری حماسی وپرشور بار دیگر ندای استکبارستیزی و عدالت‌خواهی خود را در روز ۲۲ بهمن به گوش جهانیان خواهند رساند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله‎العالی تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد.

captcha