حجتالاسلام طاهر غفاری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود در گفتوگو با
ایکنا از زنجان اظهار کرد: 5شنبه هفته جاری 100 زائر ایجرودی از محل عوائد موقوفات سیدرضی به مشهد مقدس مشرف خواهند شد.
حجتالاسلام غفاری با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت اداره اوقاف و کمیته امداد اجرا میشود، افزود: در راستای اجرای نیات واقف حرم امامزاده شیوه ایجرود مبنی بر اعزام سالانه یک زائر به کربلای معلا برای زیارت نیابتی، امسال نیز یک نفر که خادمه حرم این امامزاده است به کربلا مشرف میشود.
رئس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود با تاکید بر اهتمام اوقاف بر اجرای امینانه نیات، تاکید کرد: 65 موقوفه و 4 امامزاده در ایجرود وجود دارد.