نگاهی به عملکرد زمستانه مؤسسه سیدالشهدا(ع) یزد
کد خبر: 3696510
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

نگاهی به عملکرد زمستانه مؤسسه سیدالشهدا(ع) یزد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره‌های متنوع قرآنی طی ترم زمستان در مؤسسه حضرت سیدالشهدا(ع) یزد برگزار شد.

محمدحسین قاسمی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی حضرت سیدالشهدا(ع) یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به دوره‌های ترم زمستان این مؤسسه، گفت: برپایی دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، قرائت و همچنین ترجمه و تفسیر قرآن ویژه بززگسالان و خردسالان از جمله این برنامه‌ها است.
وی با اشاره به اینکه دوره‌های فوق تا نیمه اسفندماه به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: این دوره در گروه خردسالان به دو گروه از مقطع اول ابتدایی تا چهارم یک دوره و چهارم تا ششم ابتدایی تقسیم می‌شود.
قاسمی اضافه کرد: در حال حاضر در مجموع 151 نفر از دوره‌های مؤسسه برخوردار هستند که از این تعداد 26 نفر از خردسالان و 17 نفر در مقطع آقایان بزرگسال هستند. همچنین کلاس نهج‌البلاغه و شرح خطب، نامه‌ها و کلمات قصار نیز ویژه بانوان و با حضور 12 نفر در حال برپایی است.
وی با اشاره به اینکه در پایان هر ترم از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و افرادی که نمره قبولی کسب کرده باشند به دوره بالاتر راه پیدا می‌کنند، ادامه داد: بیش از چهار سال است که دوشنبه‌ها کرسی تلاوت قرآن پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امیرالمؤمنین(ع) بلوار نواب صفوی یزد با حضور قاریان استانی برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، مؤسسه حضرت سیدالشهدا(ع) در یزد، انتهای بلوار ۱۷ شهریور، کوچه ولی‌عصر(عج)، بن‌بست اول، پلاک ۵۱ قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۵۳۵۲۴۵۸۶۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha