آماده‌سازی آرامستان‌های سنندج در ایام آخر سال
کد خبر: 3699774
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

آماده‌سازی آرامستان‌های سنندج در ایام آخر سال

گروه فرهنگی- سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: سازمان آرامستان‌ها برای میزبانی از شهروندان در پنج‌شنبه و دوشنبه آخر سال تمهیدات ویژه‌ای را اندیشیده است.

توفیق سرفراز، سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: شهروندان در راستای کاهش ترافیک از وسایل حمل‌ونقل عمومی جهت عزیمت به بهشت محمدی استفاده کند.
وی افزود: با برگزاری جلسات مختلف با سازمان‌های تابعه شهرداری، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی تمهیدات لازم برای رفاه حال شهروندان در پنج‌شنبه آخر سال صورت گرفته است
سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری سنندج بیان کرد:. یکی از سنت‌های کهن پیش از آغاز سال نو و نوروز، زیارت اهل قبور در پنج‌شنبه آخر سال است.
وی اعلام کرد: با توجه به اینکه لحظه تحویل سال سه‌شنبه هفته آینده است بنابراین تمهیدات و آمادگی لازم برای میزبانی از شهروندان هم پنج‌شنبه هم دوشنبه آخر سال را داریم.
سرفراز اعلام کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات حضور شهروندان در مراسم پنج‌شنبه آخر سال در آرامستان بهشت محمدی بحث ترافیک است که با هماهنگی با سازمان حمل‌ونقل و بار مسافر شهرداری و راهنمایی رانندگی اقدامات لازم جهت رفاه حال شهروندان در نظر گرفته‌شده است.
وی از ممنوعیت تردد خودرو در داخل محوطه بهشت محمدی خبر داد و اعلام کرد: روز پنج‌شنبه درب‌های بهشت محمدی بسته خواهد شد و هیچ خودروی شخصی اجازه ورود به داخل محوطه سازمان آرام ستان را ندارد.
سرفراز اعلام کرد: 25 دستگاه تاکسی ون و مینی‌بوس در داخل محوطه بهشت محمدی به‌صورت رایگان اقدام به جابجایی زیارت کنندگان اهل قبور اقدام خواهد کرد.
وی بیان کرد: رفت‌وروب، نظافت و شستشوی داخل محوطه، هرس درختان و گل‌کاری نیز از دیگر اقداماتی است که در آستانه سال نو و جهت رفاه حال شهروندان در این آرام ستان انجام‌شده است.
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج به شهروندان یادآور شد: به‌منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک، در صورت امکان از وسایل حمل‌ونقل عمومی جهت عزیمت به آرام ستان بهشت محمدی استفاده کنند.
انتهای پیام

captcha