مجلس شورای اسلامی مسئله حجاب را قانون کند
کد خبر: 3700448
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
سالاری:

مجلس شورای اسلامی مسئله حجاب را قانون کند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه عنبرآباد گفت: امروز کسانی که می‌گویند حجاب اجباری نه، تفکر امام را تحریف می‌کنند، حتی اگر عمامه به سر باشند، لذا از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که مسئله حجاب را قانون کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سالاری، امام جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک ماه رجب از مردم برای ثبت‌نام در مراسم اعتکاف دعوت کرد و گفت: ایام اعتکاف بهترین زمان برای شکستن نفس و دل آدمی برای خداست.
وی با تاکید بر شعار سال 96 افزود: مسئولان دولتی چقدر برای تحقق این شعار تلاش کردند، گر چه کارهایی برای این امر صورت گرفته اما عمل به اقتصاد مقاومتی که فرمایش حضرت آقااست، هنوز بر روی زمین مانده است.
حجت‌الاسلام سالاری بیان کرد: متاسفانه در برخی موضوعات مانند تولید داخلی، ایجاد اشتغال و نظارت بر کارکردهای نظام بانکی و ساخت و ساز مسکن بی‌توجهی شده و مسؤولان باید در سال 97 به این موارد دقت لازم را کنند.
امام جمعه عنبرآباد اظهارکرد: مسؤولان باید پاسخ مطالبات مردم را بدهند و مردم باید پرسش‌گر باشند.
امام جمعه سالاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: واژه‌هایی طی این سال‌ها مدام از زبان ایشان تکرار شده مانند توهم ارتباط با آمریکا، قرارگاه فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، انقلابی‌گری و ... که با نگاه به تاریخ می‌بینیم که پیامبران و اهل‌بیت (ع) هم انقلابی بوده‌اند، بنابراین اگر ما بخواهیم پاسدار عاشورا و انقلاب اسلامی باشیم، باید انقلابی باشیم.
وی عنوان کرد: ما هیچ ترسی از سوپر لیبرال‌ها نداریم و باید جریان انحرافی را در جامعه برای شناساندن به مردم روشنگری کنیم، زیرا این مشی انقلابی بودن است.
امام جمعه سالاری به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به مسائل فرهنگی به لزوم انجام کار فرهنگی در شهر عنبرآباد اشاره کرد و گفت: همه ما باید آتش به اختیار باشیم و نگذاریم دشمن به سراغ سنگرهای معنوی این انقلاب و جوانان ما بیاید و آتش به اختیار یعنی تکیه بر آیات قرآن و انجام امر به معروف و نهی از منکر.
وی تأکید کرد: امروز کسانی که می‌گویند حجاب اجباری نه، تفکر امام را تحریف می‌کنند، حتی اگر عمامه به سر باشند، لذا از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که مسئله حجاب را قانون کنند.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha