900 گواهینامه قرآنی در سال 96 در استان کرمانشاه صادر شد
کد خبر: 3701698
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

900 گواهینامه قرآنی در سال 96 در استان کرمانشاه صادر شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از صدور 900 گواهینامه قرآنی در سال 96 در استان کرمانشاه خبر داد.

علی کرمی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه گفت: در سال 96 بیش از 900 گواهینامه قرآنی در استان کرمانشاه صادر شد.
وی افزود: از تعداد یاد شده 750 گواهینامه ویژه بانوان و 150 گواهی ویژه آقایان صادر شده است.
رسیدن به مرز کاربرد قرآن در زندگی عملی
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: گواهی صادر شده ویژه قرآن‌آموزان در دوره‌های مختلفی از جمله روخوانی، روان‌خوانی، قرائت سطح 1 تا 3، دوره‌های مختلف مفاهیم از سطوح 1 تا 3، حفظ و دوره‌های مختلف تربیت معلم قرآن بوده است.
کرمی در ادامه اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی و در رأس آن آموزش قرآن تا رسیدن به مرز کاربرد قرآن در زندگی عملی از جمله مواردی است که در چشم‌انداز فعالیت‌های مراکز قرآنی قرار دارد.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: صدور گواهی‌نامه پایان دوره آموزش در رشته‌های مختلف آموزشی موجب افزایش انگیزه برای یادگیری بهتر و بالاتر در زمنیه آموزش‌های تخصصی قرآن خواهد شد.
وی گفت: گواهی ویژه قرآن‌آموزان استان با همکاری اداره امور قرآنی کرمانشاه، مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی صادر شده است.
انتهای پیام

captcha