عیدانه جامعه قرآنی در ایکنا + عکس
کد خبر: 3702899
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹

عیدانه جامعه قرآنی در ایکنا + عکس

گروه فعالیت‌‌های قرآنی ــ جمعی از پیشکسوتان، اساتید، مسئولان و مدیران قرآنی کشور امروز، ۱۴ فروردین‌ماه 97 به میزبانی ایکنا دیدارها را تازه کردند.

دید و بازدید جامعه قرآنی در ایکنا

به گزارش ایکنا؛ جمعی از پیشکسوتان، اساتید، مسئولان و مدیران قرآنی کشور 14 فروردین 97 در خبرگزاری ایکنا گردهم آمدند تا دیدارها را تازه کنند.
در این دید و بازدید قرآنی که مسئولان، قاریان، حافظان و جمعی از خانواده بزرگ قرآنی کشور حضور داشتند، ضمن تبریک سال نو، نقطه نظرات این جمع قرآنی مطرح و همگی بر همفکری، همکاری، همدلی و تعامل بیشتر در پیشبرد اهداف قرآنی وحدت نظر داشتند.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن توسط حبیب صداقت آغاز شد و در ادامه حبیب مهکام، پیشکسوت قرآنی کشورمان به بیان سخنانی پرداخت. سپس هر کدام از قرآنیان به بیان خاطراتی از سال‌ها فعالیت در عرصه قرآنی و همچنین بیان دغدغه‌های جامعه قرآنی و درخواستشان از مسئولان قرآنی پرداختند.

دید و بازدید جامعه قرآنی در ایکنا
سیدمحسن موسوی بلده، پیشکسوت قرآنی کشورمان از جمله سخنرانان این گردهمایی صمیمی بود. وی ضمن تبریک سال نو و ابراز امیدواری از اینکه در سال جدید تغییر و تحول در جامعه قرآنی رخ دهد، گفت: جریان تلاوت قرآن در کشور ما به مانند دریایی است با عمق کم.
وی ادامه داد: به منظور عمق بخشیدن به این جریان باید گردهمایی با حضور جامعه قرآنی تشکیل شود تا طی آن ضمن بحث و بررسی دیدگاه در این خصوص تبادل نظر انجام شود.
همچنین لاله افتخاری، فعال قرآنی کشورمان ضمن تبریک سال جدید و اعیاد رجبیه و سایر مناسبت‌ها، گفت: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد تا از این همزمانی مناسبت‌ها بیشتر بهره معنوی ببریم.
وی تصریح کرد: باید از خودمان به عنوان عضوی از اعضای جامعه قرآنی بپرسیم که علت پیشرفت کم ما در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، تربیت نیروی انسانی در حوزه قرآنی چیست و برای خودمان تکلیفی در این زمینه بنوسیم و باید بررسی کنیم چه میزان به وظایف خود عمل کرده‌ایم.

دید و بازدید جامعه قرآنی در ایکنا
در ادامه نیز محمدرضا خرمیان، قاری بین‌المللی کشورمان و پیشکسوت قرآنی و همچنین محمدرضا پورمعین، خادم قرآن به بیان خاطراتی از سفر به کشور اتیوبی و همچنین نخستین اجرای تلویزیونی زنده از مسابقات قرآن از حسینیه ارشاد با حضور حبیب مهکام پرداختند.
سپس سایر اعضای جامعه قرآنی چون هادی فروزان، مدرس و پیشکسوت قرآنی کشورمان، محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی و ... به بیان مطالبی پرداختند.
گزارش تکمیلی این مراسم متعاقبا بر روی خروجی ایکنا قرار می‌گیرد.

گزارش تصویری این گردهمایی را اینجا ببینید.

انتهای پیام

 

captcha