برنامه‌‍‌های قرآنی آستان عبدالعظیم حسنی(ع) در هفته جاری
کد خبر: 3703657
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

برنامه‌‍‌های قرآنی آستان عبدالعظیم حسنی(ع) در هفته جاری

کانون خبرنگاران نبأ ــ برنامه‌های هفتگی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قالب برگزاری کلاس‌‌، سخنرانی، مرثیه‌سرایی، مدیحه‌سرایی و قرائت ادعیه اعلام شد.

اعلام برنامه‌‍‌های هفتگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برنامه شنبه، 18 فروردین‌ماه؛ کلاس تجوید، صوت و لحن با تدریس سیدمرتضی لاجوردی ساعت 17:30 در مسجد جامع برگزار می‌شود. روز یکشنبه، 19 فروردین‌ماه کلاس ترتیل قرآن ویژه بانوان با تدریس سمیه حاجعلی از ساعت 15الی17 در تالار شیخ کلینی(ره) برگزار خواهد شد، سلسله مباحث سبک زندگی(مهارت‌های خانواده) ویژه بانوان با سخنرانی فروغ نیلچی‌زاده از ساعت 15:30 الی17 در تالار شیخ صدوق(ره) و همچنین برپایی کلاس حفظ قرآن توسط حجت‌‌الله میرزایی از ساعت 17:30 در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) بخش دیگری از برنامه‌های این روز است.

بر اساس این گزارش، برپایی کلاس حفظ قرآن ویژه بانوان توسط پورامینی ساعت 14 الی17 در نگارخانه عترت و کلاس تجوید تخصصی ویژه بانوان توسط یثربی از ساعت 15 الی17 در تالار شیخ کلینی(ره) و همچنین برپایی کلاس تجوید، صوت و لحن توسط محمد برخورداری بعد از ساعت 17:30 در مسجد جامع، برنامه‌های روز دوشنبه، 20 فروردین‌ماه است.

برنامه‌های روز سه‌شنبه، 21 فروردین‌ نیز شامل‌ برپایی کلاس تجوید، صوت و لحن ویژه بانوان با تدریس شیما چنگی در ساعت 15 الی17 در تالار شیخ کلینی(ره) و کلاس تجوید تخصّصی توسط جعفر شکری از ساعت 17:30 در مسجد جامع و قرائت دعای توسل توسط سیدمهدی بنی‌هاشم بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری است. در این هفته کلاس تجوید، صوت و لحن توسط حجت‌الاسلام موسوی درچه‌ای بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع برپا می‌شود و مراسم سوگواری شب شهادت امام موسی کاظم(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام میثم علی پناه و مرثیه‌سرایی مهدی فاطمی همراه است که چهارشنبه، 22 فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم سوگواری روز شهادت امام موسی کاظم(ع) با مداحی احد مالکیان بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری و برپایی کلاس تجوید، صوت و لحن با استادی داود لاچینانی از ساعت 17:30 در مسجد جامع و مراسم قرائت دعای کمیل توسط مجید بادکوبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی پنجشنبه، 23 فروردین‌ماه این آستان است. برنامه‌های فرهنگی جمعه، 24 فروردین نیز شامل‌ مراسم قرائت دعای ندبه توسط حمید رمضان‌پور ساعت7 صبح در مصلای بزرگ ری و همچنین برگزاری مراسم جشن مبعث نبی مکرم اسلام(ص) با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مدیحه‌سرایی علی مهدوی‌نژاد بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری مهم‌ترین برنامه‌های این روز است. علاوه بر برگزاری فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای بزرگ ری در کلیه ایام هفته،‌ نمازهای یومیه به صورت جماعت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی اقامه می‌شود.

مهسا اسفندیاری

انتهای پیام

captcha