رعایت تقوا در شغل راه‌گشای پیشرفت اقتصادی است
کد خبر: 3703713
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
قاضی زاده:

رعایت تقوا در شغل راه‌گشای پیشرفت اقتصادی است

گروه اجتماعی- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش گفت: رعایت تقوا در شغل و توجه به دین مبین اسلام راه‌گشای پیشرفت اقتصادی کشور است زیرا دین اسلام دارای برنامه‌های مدون در همه حوزه‌هاست که توجه و عمل به دین می‌تواند کشور را به قله‌های پیشرفت معنوی رهنمون کند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سید مهدی قاضی زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش، در مراسم دیدار نوروزی کارکنان و هیئت رئیسه این دانشگاه که امروز، 18 فروردین ماه برگزار شد گفت: نامگذاری سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی بیان کننده این امر است که کشور از نگاه اقتصادی دچار مشکل است.
حجت‌الاسلام قاضی زاده افزود: اگر حمایت از کالای ایرانی سرلوحه کار تمام مردم ایران و مسئولین قرار بگیرد شاهد افزایش ارزش افزوده تولید داخلی و هویت پول داخلی خواهیم بود.
وی با یادآوری این امر که کشور آلمان و انگلیس در مواجهه با آمریکا و روسیه از لحاظ اقتصادی و نظامی، نابود شده و هویت سیاسی خود را از دست دادند تصریح کرد: این دو کشور در سایه تلاش و کوشش مردم خود، صادرات و حمایت و مصرف تولیدات داخلی توانستند موقعیت از دست رفته خود را در جهان دوباره تثبیت و حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش تصریح کرد: رعایت تقوا در شغل و توجه به دین مبین اسلام راه‌گشای پیشرفت اقتصادی کشور است زیرا دین اسلام دارای برنامه‌های مدون در همه حوزه‌هاست که توجه و عمل به دین می‌تواند کشور را به قله‌های پیشرفت معنوی رهنمون کند.
حمید رضا صبا، رئیس دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: رویکرد و اولویت اساسی دانشگاه تفرش در سال جدید توسعه فعالیت‌های پژوهشی و افزایش ارتباط دانشگاه با صنعت باهدف درآمدزایی و انجام اقدامات اساسی در جهت کاهش تنگناهای مالی می‌باشد.
وی ادامه داد: دانشگاه تفرش با قدمت 30 ساله و پتانسیل بالقوه می‌تواند در سایه تلاش همکاران به جایگاه حقیقی خود در منطقه و کشور دست یابد.
انتهای پیام

captcha