حمایت از اجناس داخلی جزئی از فرهنگ غنی یک ملت است
کد خبر: 3703938
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷
نجنو:

حمایت از اجناس داخلی جزئی از فرهنگ غنی یک ملت است

گروه اجتماعی - امام جمعه قلعه‌گنج گفت: حمایت از کالا و اجناس داخلی جزئی از فرهنگ غنی یک ملت خودباور بوده و لازم است در آگاه‌سازی جامعه برای حمایت از کالاهای داخلی تلاش کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام احمد نجنو، امام جمعه قلعه‌گنج دیروز یکشنبه، 19 فروردین در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: ولایتمداری مردم ایران موجب عبور کشور از بحران‌ها و سختی‌ها بوده است و اکنون در سالی که به عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، مردم می‌توانند با استفاده از کالاهای ایرانی گام مهمی در اشتغال و کاهش بیکاری بردارند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب به شهر قلعه‌گنج نظر ویژه‌ای دارند و مسئولان با عمل به شعار سال می‌توانند به عنوان پیشگامان برای تحقق و اثبات ولایتمداری شهر قلعه‌گنج و مردم آن باشند که انتظار می‌رود نقش خوبی را در تحقق این شعار ایفا کنند.
حجت‌الاسلام نجنو بیان کرد: آموزش و پرورش متولی فرهنگ جامعه است و حمایت از کالا و اجناس داخلی جزئی از فرهنگ غنی یک ملت خودباور بوده و لازم است در آگاه‌سازی جامعه برای حمایت از کالاهای داخلی تلاش کنند.
عطا ناوکی، فرماندار قلعه‌گنج نیز در انین جلسه گفت: آموزش و پرورش ستون هر جامعه‌ای است و اگر این ستون محکم‌تر باشد، دوام جامعه بیشتر می‌شود، در غیر این صورت جامعه متضرر است.
وی با تأکید به مسئولان آموزش و پرورش برای تقویت دانش‌آموزان برای کنکور افزود: مسئولان آموزش و پرورش هوشمندسازی مدارس را از اولویت‌های کاری خود قرار دهند تا دانش‌آموزان شهرستان از قافله رشد علم عقب نمانند.
ناوکی همچنین با اشاره به استفاده از نظریات نخبگان در آموزش و پرورش بیان کرد: مدیریت سنتی نمی‌تواند موجب تحول آموزش و پرورش شود و مدیران برای موفقیت باید از علم جدید و نظریات نخبگان علمی برای تحول در آموزش و پرورش استفاده کنند.
انتهای پیام

captcha