محفل انس با قرآن در بندر ماهشهر+تصاویر
کد خبر: 3705603
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

محفل انس با قرآن در بندر ماهشهر+تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ به‌مناسبت عید مبعث محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استان خوزستان، جمعه، 24 فروردین‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، علی‌اصغر ارشدی‌فر گاموری، مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفت: به‌مناسبت عید مبعث محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استان خوزستان، با مشارکت شورای هماهنگی جلسات قرآن و هیئت‌های مذهبی شهرستان بندر ماهشهر در روز جمعه، 24 فروردین‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.

در ابتدای برنامه، محمد علی عساکره، قاری ممتاز شهرستان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت، سپس میلاد آلبوغبیش، حافظ بیست جزء قرآن کریم در کرسی تلاوت قرار گرفت که حاضرین قسمتی از یک آیه را می‌خواندند و ایشان ضمن اعلام سوره، آیات کامل آن صفحه را قرائت می‌کرد. اجرای تواشیح گروه نورالحیدر (با مشارکت مجتبی عبادی، سیدکمال حفوظیان، جلیل رضایی، احمد دیلمی و ساسان اصلاحیان) بخش دیگری از این برنامه بود.

بر اساس این گزارش، مناجات‌خوانی کودک 9 ساله؛ ریحانه خانچی اثری از آلبوم پدرش به‌نام مهر و ماه که در دهه کرامت در سال 92 از رادیو قرآن پخش شده بود، دیگر برنامه محفل انس با قرآن بود. بعد از آن نوبت به مبتهل بین‌المللی کشورمان استاد حسن خانچی رسید که با اجرای زیبای ابتهال شور و حال خاصی به محفل داد.

مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت(ع)؛ حاج احمد میاح و جابر حسن‌زاده از آبادان آخرین بخش مراسم با شکوه محفل انس با قرآن به‌مناسبت عید مبعث بود و اجرای این برنامه را حاج محمود قنواتی، مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر برعهده داشت.

انتهای پیام
captcha