خانه‌های عالم مرکزی برای نشر احکام اسلامی در مناطق روستایی است
کد خبر: 3706058
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

خانه‌های عالم مرکزی برای نشر احکام اسلامی در مناطق روستایی است

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان به احداث خانه عالم در روستای دزیان بیارجمند اشاره کرد و گفت: خانه‌های عالم مرکزی برای نشر احکام اسلامی در مناطق روستایی است.

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان امروز 27 فروردین در نشستی با حجت‌الاسلام محمد احمدی امام جمعه بیارجمند در محل دفتر وی به نقش مهم ائمه جمعه در جامعه اشاره کرد و گفت: تقویت جایگاه امام جمعه، تعامل و همکاری با این نهاد مقدس می تواند در تحقق برنامه های دینی و فرهنگی جامعه موثر و مفید باشد، که در این راستا مأموریت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، نشر و گسترش فرهنگ اسلامی با موضوع قرآن کریم و عترت است که نیازمند حمایت و مساعدت همه جانبه است.

وی نوآوری و به روز بودن شبکه تبلیغ را مورد تأکید قرار داد و افزود: مخاطب شناسی و آشنایی با نیازهای فرهنگی جامعه، ضرورت انکارناپذیر شبکه تبلیغ خواهد بود.

شکری ضمن تشکر از پیگیری ها و همکاری های دلسوزانه امام جمعه بیارجمند از احداث خانه عالم روستاهای دزیان و قلعه احمد خبر داد و گفت: در راستای تاکیدات مسئولان و درخواست اهالی بخش، بزودی در این منطقه شاهد کلنگ زنی خانه عالم و با تکمیل آن استقرار روحانی خواهیم بود. انتهای پیام

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

captcha