شهدای مرزبانی ناجا در مشهد تشییع شدند
کد خبر: 3706848
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

شهدای مرزبانی ناجا در مشهد تشییع شدند

کانون خبرنگاران نبأ ــ پیکر پاک دو شهید خراسانی جمعی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران که اخیرا طی درگیری با اشرار مسلح در میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند، امروز، ۲۹ فروردین در مشهد تشییع شد.

شهدای مرزبانی ناجا در مشهد تشییع شدند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، پیکر شهید استوار یکم وحید حسین‌زاده و سرباز شهید ابوالفضل غلامپور، ساعتی پیش وارد فرودگاه مشهد و سپس برای تشییع به محل مهدیه مشهد منتقل شد.
پیکر این شهیدان از محل مهدیه نیز با حضور شهروندان مشهدی، استاندار خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع شد.
پیکر شهید استوار یکم وحید حسین زاده پس از تشییع و طواف در حرم مطهر رضوی به زداگاهش قوچان و پیکر سرباز شهید ابوالفضل غلامپور نیز به زادگاهش در روستای ویرانی شاندیز منتقل شد. پیکر این شهیدان فردا در زادگاهشان به خاک سپرده می‌شود.
گفتنی است، دوشنبه شب، 27 فروردین نیروهای مرزبانی میرجاوه با اشرار و گروهک تروریستی درگیر شدند. در این عملیات دو مرزبان و دو بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
جمهوری اسلامی ایران شش هزار کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و عراق و ۲۷۰۰ کیلومتر مرز آبی در دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان دارد که توسط مرزبانان غیور نیروی انتظامی حراست می‌شوند.

فرهاد زمانی

انتهای پیام

captcha