ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان
کد خبر: 3707789
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان

گروه جهاد و حماسه ــ مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تنظیم و ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان خبر داد.

 ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان

به گزارش ایکنا، سید مستجاد حسینی با اشاره به تنظیم دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان گفت: این دستورالعمل توسط اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت واحدهای ذی‌ربط تهیه شده و پس از تصویب در شورای حج و تایید رییس بنیاد جهت اجرا به واحدهای استانی ابلاغ شده است.
وی افزود: این دستورالعمل در بردارنده اهداف، سیاست‌ها، تعهدات و موارد خارج از تعهد و مصادیق افراد واجد شرایط برای حضور در این کاروان اعم از جانبازان، همراه جانباز، عوامل کاروان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص فرآیند و ساختار اجرایی این دستورالعمل گفت: طبق این دستورالعمل شورای حج و دبیرخانه آن در ستاد مرکزی بنیاد و در استان‌ها نیز ستادی با عنوان ستاد اردویی و حج راه‌اندازی می‌شود.
حسینی با اشاره به حضور روان‌شناس و مشاور برای نخستین بار در کاروان ویژه جانبازان در حج تمتع گفت: علاوه بر این مانند سال‌های گذشته نماینده بنیاد، پزشک، تکنیسین فنی ویلچر، مسئول مستندسازی و روابط عمومی از سایر افراد حاضر در این کاروان هستند که شرح وظایف هرکدام در این دستورالعمل ذکر شده است.
وی افزود: این دستورالعمل در بردارنده فرم تعهد برای جانبازان و همراهان است. همچنین فرم ارزیابی رضایت از کاروان حج با امکان درج انتقادات و پیشنهادات در خصوص موارد مختلف در این دستورالعمل قرار داده شده است.

انتهای پیام

captcha