رضایت کامل از تلاوت مقدماتی/ بی‌نظمی در برنامه‌ها
کد خبر: 3708279
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
حسینی بیان کرد:

رضایت کامل از تلاوت مقدماتی/ بی‌نظمی در برنامه‌ها

گروه مسابقات ــ حسینی، نماینده کشورمان در رشته قرائت مسابقات بین المللی قرآن از اجرای مقدماتی خود ابراز رضایت کرد.

رضایت کامل از تلاوت مقدماتی/ بی‌نظمی در برنامه‌ها

سیدمصطفی حسینی، نماینده ایران در رشته قرائت مسابقات بین المللی قرآن، در گفت وگو با ایکنا در مورد تلاوتی که لحظاتی قبل در مرحله مقدماتی انجام داد، گفت: خوشبختانه تلاوت خوبی را انجام دادم. البته رسیدن من به محل برگزاری مسابقات همراه با سختی هایی بود که بارش باران بیشتر بر این سختی ها افزود. اما خوشبختانه به موقع به سالن مسابقات رسیدم.
وی با اشاره به اینکه قرعه را دیر دریافت کرده است، افزود: نقدی که از برگزارکنندگان دارم این است که برنامه مسابقات مقداری نامنظم است. بر اساس برنامه باید 12:35 تلاوت داشته باشم، اما امروز ساعت 11:42 نوبت اجرای من رسید. من برنامه ریزی کرده بودم تا لحظاتی قبل از تلاوت در سالن حضور داشته باشم و احتمال این جابجایی را نمی‌دادم.
حسینی با اشاره به اینکه قرعه ای که امروز اجرا کرد آیات 133 تا 136 سوره مبارکه آل عمران بوده است، گفت: این قرعه را در مسابقات مختلف اجرا کرده بودم و با آن آشنایی داشتم، در مسابقات سال گذشته که در ارومیه برگزار شد این قرعه در بخشی از تلاوت 20 دقیقه ای من قرار داشت. آیات خوش دست و از لحاظ معنوی نیز با حس بود و به خوبی می‌شد، حس را در آیات نشان داد.
نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن با تأکید بر اینکه از اجرای خود کاملاً رضایت دارد، بیان کرد: خوشبختانه سیستم صوتی نیز امروز خوب بود و به نظر من سالن مشکل خاصی ندارد و مشکل کلی آن بزرگ بودن آن است. همچنین دور بودن قاری از مخاطب هم وجود دارد و می تواند بر روی تشویق های قاری اثر بگذارد که خوشبختانه این موضوع در مورد تلاوت من خوب بود و به خوبی توانستم تشویق بگیرم.
وی اظهار کرد: اهتمام خاصی داشتم تا به سبک استاد منشاوی تلاوت کنم و ان شاالله امیدوارم اولین نفری باشم در تاریخ مسابقات ایران که با سبک منشاوی رتبه برتر را کسب می کند. امیدوارم با دعای مردم این رتبه به دست بیاید.
حسینی در مورد کشورهایی که قاریان مطرحی به این مسابقات اعزام کرده‌‌اند نیز گفت: قاری کشور افغانستان قاری خوبی است، نماینده های کشور عراق و فیلیپین هم تلاوت های خوبی داشتند. همچنین نماینده کشور آذربایجان نیز تلاوت خوبی را انجام داد.
نماینده ایران در پایان گفت وگوی خود با ایکنا در مورد لباسی که یکی از طراحان مطرح لباس برای تلاوت او در این دوره از مسابقات در نظر گرفته است، گفت: این طراح لباس که سابقه طراحی لباس کاروان ایران در المپیک ریو را در کارنامه دارد، لباسی را طراحی کرده تا در مسابقات اجرا کنم و قصد دارم در فینال مسابقات از آن استفاده کنم.

انتهای پیام

captcha