سپاه از دل مردم برخاسته است
کد خبر: 3708358
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
فرمانده سپاه شهرستان البرز:

سپاه از دل مردم برخاسته است

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با بیان اینکه سپاه هراسی از اهداف راهبردی و اصلی دشمنان است، گفت: در طول 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی سپاه پاسداران به وظایف خود به نحو احسن عمل کرده و همین موجب ناراحتی و عداوت دشمنان و دنیای استکبار از عملکرد سپاه و بسیج شده است.

به گزارش ایکنا از قزوین، علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشورمان مدیون خون شهدا و ایثار و از خود گذشتگی کسانی است که در این راه از جان خود و عزیزانشان گذشتند.
وی افزود: در سال جاری با تقارن روز پاسدار، هفته عقیدتی سیاسی و سالروز تأسیس سپاه پاسداران مواجه بودیم که باید آن را به فال نیک گرفت و در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیش از بیش تلاش کرد.
حیدری با اشاره به نام‌گذاری سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) به نام روز پاسدار بیان کرد: پاسداران باید با الگو قرار دادن سیره اهل‌بیت(ع) به‌ویژه امام حسین(ع) و با درس گرفتن از قیام عاشورا در دفاع از دین همواره حضوری پایدار و منسجم داشته باشند.
وی ادامه داد: رزمندگان و پاسداران در طول 8 سال دفاع مقدس قیام عاشورا را سرمشق خود قرار داده و امروز نیز در دفاع از کیان و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی در تلاش هستند.
این مسئول با بیان اینکه سپاه‌هراسی از اهداف راهبردی و اصلی دشمنان است، تصریح کرد: در طول 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی سپاه پاسداران به وظایف خود به نحو احسن عمل کرده و همین موجب ناراحتی و عداوت دشمنان و دنیای استکبار از عملکرد سپاه و بسیج شده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز یادآور شد: سپاه از دل مردم و وصل به ملت و رهبری است و لذا دشمنان ضربه زدن به آن را ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی می‌دانند از این رو در طول انقلاب همواره علیه سپاه و بسیج در حال توطئه هستند اما تمامی این توطئه‌ها و نقشه‌ها با هوشیاری ملت خنثی‌شده است.

برگزاری 70 برنامه در هفته عقیدتی در البرز

حجت‌الاسلام حسن شادمهرمسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز نیز در این مراسم اظهار کرد: هوشیاری و بیداری در دفاع از ارزش‌ها و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی بسیار با اهمیت است.
وی ادامه داد: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بازوی فرماندهی است و وظایفی چون تلاش برای حفظ ارزش‌های دینی و اعتقادی، تربیت پاسداران در تراز انقلاب اسلامی، پیاده‌سازی شاخص‌ها و رهنمودهای امام و رهبری و تبیین اندیشه‌های آن‌ها، اقدام به‌جا در عرصه‌های تهدید علیه انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.
حجت‌الاسلام شادمهر تصریح کرد: از 7 تا 12 اردیبهشت‌ماه بیش از 70 برنامه در هفته عقیدتی – سیاسی با عنوان «حکمت مطهر» در شهرستان البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha