اعتبار ویژه برای طرح‌های فرهنگی در یزد اختصاص داده می‌شود
کد خبر: 3708478
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

اعتبار ویژه برای طرح‌های فرهنگی در یزد اختصاص داده می‌شود

گروه اجتماعی- فرماندار یزد گفت: آمادگي داريم بمنظور اجرای برنامه‌ها و طرح‌هايی كه در حوزه فرهنگی در شهرستان يزد قابليت اجرايی دارند، اعتبارات مناسبی را اختصاص دهيم.

به گزارش ایکنا از یزد، مصطفي سالاري، فرماندار یزد در دیدار با مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان یزد اظهار کرد: انتخاب فردي از مجموعه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به عنوان مديركل قطعاً مي تواند نويد بخش روزهاي بهتر استان در اين حوزه باشد.
فرماندار يزد با اشاره به حضور نزديك به 60 درصد جمعيت استان در شهرستان يزد گفت: انتظار داريم تا ادارات كل و سازمان ها در تعيين اولويت ها و اهداف در نظر گرفته شده براي شهرستان توجه به آمار جمعيت مركز استان توجه و نگاه ويژه تري داشته باشند.
وي با اعلام اينكه با پيگيري هاي صورت گرفته و همكاري هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اعتبارات شهرستان افزايش چشمگيري داشته است افزود: آمادگي داريم به منظور اجراي برنامه ها و طرح هايي كه در حوزه فرهنگي در شهرستان يزد قابليت اجرايي دارند اعتبارات مناسبي را اختصاص دهيم.
سالاري همچنين با توجه به عدم وجود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان در مركز استان خواستار معرفي يكي از معاونين اداره كل به عنوان نماينده تام الاختيار در جلسات شهرستاني شد.
مجيد جواديان زاده، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان یزد نيز با اشاره به سياست هاي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در دوره جديد در حوزه هاي مختلف ابراز کرد: در اين دوره سعي داريم به منظور بهره مندي همه شهروندان از برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و ... اين برنامه ها را در نقاط مختلف به ويژه مناطق حاشيه نشيني برگزار نماييم.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همچنين در خصوص اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در استان گفت: شيوه نامه اجراي برنامه ها تهيه و تنظيم شده است كه به زودي به متقاضيان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

captcha