اختتامیه جشنواره ملی پویانمایی با موضوع وقف
کد خبر: 3710838
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
هفته آینده برگزار می‌شود؛

اختتامیه جشنواره ملی پویانمایی با موضوع وقف

گروه فرهنگی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره اینکه جشنواره پویانمایی سه‌دقیقه‌ای با ۱۵ موضوع در عرصه وقف در قزوین برگزار شد، تصریح کرد: این جشنواره در سطح ملی است و قزوین متولی برگزاری آن بود که 17 اردی‌بهشت ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا عادل در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، در خصوص اختتامیه جشنواره پویانمایی قزوین اظهار کرد: برای استفاده از ابزار هنر در ترویج فرهنگ وقف در جامعه، امسال با برگزاری جشنواره در بخش پویانمایی، آثار هنری کوتاه را به نمایش خواهیم گذاشت.
وی با اشاره اینکه جشنواره پویانمایی سه‌دقیقه‌ای با ۱۵ موضوع در عرصه وقف در قزوین برگزار شد، تصریح کرد: این جشنواره در سطح ملی است و قزوین متولی برگزاری آن بود به همین جهت دبیرخانه جشنواره در حوزه هنری استان تشکیل شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بابیان اینکه با برگزاری کارگاه آموزشی برای شرکت‌کنندگان تمامی محورها و شاخص‌های جشنواره بازگو شد، اضافه کرد: علاقه‌مندان از پاییز تا زمستان سال گذشته 10 آثار پویانمایی خود را با موضوع وقف در سه دقیقه به این دبیرخانه ارسال کردند.
وی بیان کرد: پس از داوری آثار هیچ‌کدام نتوانستند به‌عنوان آثار برتر دست یابند به همین جهت در اختتامیه این جشنواره آثار قابل‌تقدیر معرفی خواهند شد، همچنین پس از پایان جشنواره آثار برتر به مدت دو روز در سینمای حوزه هنری قزوین اکران عمومی می‌شود.
حجت‌الاسلام عادل ادامه داد: اختتامیه این جشنواره روز دوشنبه 17 اردی‌بهشت ماه 97 از ساعت 10 تا 12 صبح در تالار سینما بهمن حوزه هنری قزوین برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: هم‌زمان با این اختتامیه از نمایشگاه آثار تصویرگری وقف در قالب 20 تابلو در نگارخانه مهر حوزه هنری رونمایی خواهد شد که این نمایشگاه به مدت یک هفته جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اعلام اینکه میهمان ویژه اختتامیه جشنواره حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور خواهد بود، یادآور شد: به نفر اول این جشنواره لوح تقدیر و ۳۰ میلیون ریال هدیه نقدی، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم 10 میلیون ریال هدیه نقدی به همراه لوح جشنواره اهداء می‌شود.

انتهای پیام

captcha