به گزارش ایکنا؛ به مناسبت فرارسیدن روز معلم و نیمه شعبان، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پردیس کاشمر، مراسم جشنی را امروز، 11 اردیبهشتماه با حضور اعضاء و قرآنآموزان برگزار کرد.
در ابتدای این مراسم معنوی، زهرا رحیمی از قاریان این مرکز به تلاوت آیاتی از کلامالله مجید پرداخت و سپس گروه مولودی سیدةالحوراء برای حاضران اجرای برنامه داشت.

در ادامه این جشن از مقام شامخ یکی از پیشکسوتان قرآنی و حافظ کل قرآن به نام فاطمه قربانی تجلیل شد و همچنین فاطمه عبدی، مدیر مؤسسه پردیس کاشمر مباحثی با موضوع علت تأخیر غیبت کبری صاحبالزمان(عج) سخنانی ارائه کرد.
همچنین از قرآنآموزان خردسال که دارای نام مهدی و محمد بودند و همچنین سادات این جلسه با اهدای هدیه تقدیر شد.
انتهای پیام