به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه آموزش قرائت قرآن حسن ابراهیمآبادی، شب گذشته، 16 اردیبهشتماه با حضور جمعی از قرآنآموزان برگزار شد.
ابراهیمآبادی با تلاوت آیاتی از کلامالله مجید جلسه را آغاز کرد و سپس قرآنآموزان به تلاوت پرداختند.
یادآور میشود، اجرای گروه تواشیح یاسین نیز از دیگر بخشهای این مراسم بود.
علی محمدزاده
انتهای پیام