کد خبر: 3712005
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

جلسه آموزش قرآن «ابراهیم‌آبادی» از نگاه دوربین

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه آموزش قرائت قرآن کریم با تدریس «حسن ابراهیم‌آبادی» شب گذشته، 16 اردیبهشت‌ماه در منطقه جنوب تهران برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه آموزش قرائت قرآن حسن ابراهیم‌آبادی، شب گذشته، 16 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از قرآن‌آموزان برگزار شد.
ابراهیم‌آبادی با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید جلسه را آغاز کرد و سپس قرآن‌آموزان به تلاوت پرداختند.
یادآور می‌شود، اجرای گروه تواشیح یاسین نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

علی محمدزاده
انتهای پیام

خبرنگار:
ناهید ارنجی
captcha