به گزارش ایکنا؛ مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، هر سال به مناسبت گرامیداشت روز معلم، مراسم گردهمایی را با حضور مربیان و اساتید این مرکز برگزار میکند.
بنابراین، این مؤسسه در ادامه برگزاری این گردهمایی، دهمین جلسه را امروز، 18 اردیبهشتماه ساعت 17 تا 19 در سالن اجتماعات مدرسه تخصصی قرآن و عترت را با حضور 400 نفر برپا میکند.

یادآور میشود، در این مراسم که با حضور حججاسلام و المسلمین الهیزاده و مقامی برگزار میشود، از 25 نفر از مربیان تجلیل و در ادامه مدیریت مؤسسه درباره عملکرد این مرکز توضیحاتی را ارائه میدهد.
انتهای پیام