
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، 18 اردیبهشتماه در دیدار با جانبازان ضایعه نخاعی این شهرستان، اظهار کرد: افتخار همه ما این است که خادمان این عزیزان و یادگاران دفاع مقدس باشیم.
وی با اشاره به اینکه جانبازان عزیز با وجود مشکلات زیادی که دارند همچون دوران دفاع مقدس با روحیه بالایی زندگی میکنند و به ما درس زندگی کردن را نیز میآموزند، افزود: جانبازان دوران دفاع مقدس، سرافرازی و آزادی را برای ایران عزیز اسلامی به ارمغان آوردند و این وظیفه همه مسئولان است که جوابگوی نیازهای آنها باشند.
فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به ایثار همسران این عزیزان، بیان کرد: همسران جانبازان و بهویژه جانبازان ضایعه نخاعی ازخودگذشتگی و ایثار را به معنی واقعی انجام دادهاند و در همراهی این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نورزیدهاند.
رضایی تصریح کرد: آرامشی که اکنون در کشور حکمفرما است و همه به آن افتخار میکنیم، مرهون رشادتها و ازخودگذشتگیهای شهدا و جانبازان این مرزوبوم است.
وی خطاب به مسئولان نیز بیان کرد: دیدار با این عزیزان و رسیدگی به مشکلات آنها وظیفه همه است چراکه آنها بزرگترین سرمایه زندگی خودشان که همان سلامتی است را تقدیم این کشور کردهاند.
در این مراسم ضمن دیدار با جانبازان 70 درصد سرافراز و ضایعه نخاعی، از علیاکبر احمدوند، محمد نوربخشیان و حمیدرضا رسولی تجلیل به عمل آمد.
امیر فرمایی
انتهای پیام