به گزارش ایکنا؛ مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد هر ساله با فرارسیدن روز معلم، در مقام پاسداشت مربیان، در دهمین گردهمایی مربیان و اساتید، از متعلمان این مرکز تجلیل کرد.
این مراسم بعدازظهر روز پنجشنبه، 20 اردیبهشتماه در سالن اجتماعات مدرسه تخصصی قرآن و عترت برپا شد که در ابتدای مراسم حجتالاسلام والمسلمین مهدی مهریزیان به تلاوت آیاتی از کلامالله مجید پرداخت و سپس حجتالاسلام والمسلمین مهدی مقامی طی سخنانی پیرو اهداف مؤسسه، انتشارات، چشمانداز آینده این مرکز و غیره مطالبی را برای حاضران بیان کرد.
سپس حجتالاسلام والسلمین الهیزاده نیز برای مربیان به ارائه مباحث تدبر در قرآن و سیره پرداخت و همچنین به پرسش و پاسخ سؤالات مربیان پاسخ گفت.



انتهای پیام