
به گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن صباغزادگان، مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد در دومین همایش ملی نقش پایگاههای بسیج دانشبنیان در دستیابی به اهداف صنعت برق، از نمایندگان بسیج شرکتهای برق منطقهای و توزیع کشور خواست تا در خصوص فرهنگسازی در مصرف صحیح و بهینهی انرژی الکتریکی طلایه دار باشند تا تابستاني بدون خاموشی را سپري كنيم.
وی با اشاره به ظرفیت بسیج در عرصههای مختلف فرهنگی، اجتماعی و سازندگی، عینیت بخشیدن به حضور بسیج در عرصههای دانشبنیان را شامل عرصههای پدافند غیرعامل، سایبری و سبک زندگی دانست و گفت: با توجه مشکلات پیشرو امیدواریم با حضور فعال بسیج و سایر اقشار در عرصههای مدیریت مصرف از پیکبار تابستان ۹۷ بهخوبی عبور کنیم.
یادآور می شود دومین همایش ملی نقش پایگاههای بسیج دانشبنیان در دستیابی به اهداف صنعت برق با حضور رییس سازمان بسیج اصناف کشور، سیدزمان حسینی معاون هماهنگی و انتقال شرکت توانیر، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر و فرماندهان پایگاههای بسیج توانیر کشور در یزد برگزار شد.
انتهای پیام