برپایی بازارچه محصولات تولیدی مددجویان سیستان و بلوچستان در ماه رمضان
کد خبر: 3714716
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

برپایی بازارچه محصولات تولیدی مددجویان سیستان و بلوچستان در ماه رمضان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بازارچه عرضه محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال مددجویان استان برگزار خواهد شد.

برپایی بازارچه محصولات تولیدی مددجویان سیستان و بلوچستان در ماه رمضان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، سید مهدی عبادی، مدیرکل این نهاد در استان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بازارچه عرضه محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال مددجویان استان برگزار خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: این بازارچه با ارائه تولیدات و محصولات خود اشتغالی و کارآفرینی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد این استان دایر می‌شود.
وی با اشاره به لزوم سرکشی مددکاران از منازل مددجویان در چند نوبت، افزود:‌ این امر، یکی از اهداف کمیته امداد برای رفع فقر و مشاهده تاثیر خدمات این نهاد در مراحل مختلف زندگی آن‌ها محسوب می‌شود؛ از آنجایی که رویکرد کمیته امداد ارتقاء کیفیت زندگی و ایجاد کسب درآمد برای مددجویان است، ارائه خدمات باید با هدفمندی و مدیریت بهتری انجام شود.
عبادی بیان اینکه همه کارها باید مبنای دینی و قرآنی داشته و با جدیت دنبال شود، ادامه داد: چنانچه وام‌گیرندگان طرح‌های اشتغال این نهاد حداقل 10 جوان جویای کار را مشغول کار کنند اشتغال در سطح این استان توسعه می‌یابد.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به لزوم تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مددجویان، افزود: در کار امداد باید با سرعت، دقت و صداقت عمل شود تا در اسرع وقت زمینه بهره مندی مددجویان از خدمات نظام فراهم شود.

انتهای پیام

captcha