گروه اجتماعی- در حاشیه جشنواره پایگاههای سلامت و اجتماعی استان یزد که با حضور مشاور وزیر علوم برگزار شد، از مدیرعامل موسسه خیریه حضرت زینب (س) استان یزد تجلیل شد.
به گزارش ایکنا از یزد، طی مراسمی که در حاشیه جشنواره پایگاههای سلامت و اجتماعی استان یزد و با حضور صدیق، مشاور وزیر علوم در مهریز برگزار شد، از بی بی شمسی حسینی مدیرعامل موسسه خیریه حضرت زینب (س) استان یزد تجلیل شد.