در سوگ مرد اخلاق
کد خبر: 3715552
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

در سوگ مرد اخلاق

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی طباطبایی، خطیب و استاد اخلاق شب گذشته، 28 اردیبهشت با حضور مراجع و علما در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) در قم برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیین بزرگداشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی طباطبائی شب گذشته از سوی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در شبستان بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش آیات عظام جوادی آملی و شبیری زنجانی و آیات‌ سیدمحمد سعیدی و حسینی بوشهری، ائمه جمعه قم، علوی بروجردی، کعبی، علم الهدی، عبدالهی و نمایندگانی از بیوت آیات عظام گلپایگانی، فاضل لنکرانی، بهجت، سیستانی در این مراسم حضور داشتند.

آیت‌الله حسینی بوشهری که بیان معارف این آیین را بر عهده داشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی طباطبائی را شخصیتی استثنائی توصیف کرد و گفت: ایشان 8 سال قبل از انقلاب تمام هویت مجاهدت و انقلاب را در صف فدائیان اسلام درک کرد و همواره در تعقیب و زندان و شکنجه بود این در حالی است که همگام با نهضت امام و پس از انقلاب همواره به این جریان وابسته بوده و در این راه قدم برمی‌داشت.

وی ادامه داد: او شخصیتی انقلابی بود که امام، رهبری، ولایت‌فقیه و نظام اسلامی برای او حکم خطوط قرمز را داشت.

 
حسین شاهبداغی
captcha