تأکید بر در پیش بودن خرمشهرها، نشان از ادامه نبرد در جبهه‌ای دیگر دارد
کد خبر: 3717261
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

تأکید بر در پیش بودن خرمشهرها، نشان از ادامه نبرد در جبهه‌ای دیگر دارد

گروه سیاست و اقتصاد- مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی‌های کلیدی خود بر این نکته که خرمشهرها در پیش است تأکید داشتند که این موضوع نشان از ادامه نبرد در جبهه‌ای دیگر دارد.

 تأکید بر در پیش بودن خرمشهرها، نشان از ادامه نبرد در جبهه‌ای دیگر دارد

به گزارش ایکنا از قزوین، نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه به همت بسیج رسانه استان قزوین همراه با ضیافت افطار شب گذشته 2 خرداد در سالن جلسات شهید حسن‌پور قزوین برگزار شد.
محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین در این نشست با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یک جوان انقلابی همواره دلش برای انقلاب می‌تپد و برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در تلاش است.
وی افزود: برای رشد و تعالی انقلاب اسلامی باید تلاش و از کارها و اقدامات سطحی پرهیز کرد.
مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به فرارسیدن سوم خردادماه سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی‌های کلیدی خود بر این نکته که خرمشهرها در پیش است تأکید داشتند که این موضوع نشان از ادامه نبرد در جبهه دیگر دارد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت در عرصه رسانه عنوان کرد: راه پیش رو بسیار سخت و ناهموار و عرصه نیز سخت است ازاین‌رو نیازمند همدلی و همراهی اصحاب رسانه برای طی این مسیر هستیم.
وی تصریح کرد: دراین‌بین مقام معظم رهبری همواره بر لزوم داشتن حسن ظن به یکدیگر تأکیددارند که عمل به این نکته می‌تواند بسیار مهم و کارآمد باشد.
کشاورز ادامه داد: یکی از ضعف‌های ما این است که جایگاه رسانه و میزان تأثیرگذاری آن را به‌درستی نشناخته‌ایم لذا نیاز است جامعه رسانه خود را قبول داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به‌عنوان شخص اول کشور نگاه ویژه‌ای به جایگاه اصحاب رسانه دارند ازاین‌رو نیاز است ما نیز ضمن شناخت این جایگاه والا، شأن اصحاب رسانه را نیز حفظ کنیم.
مسئول بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: باید در این مقوله اصحاب رسانه باهم هم‌اندیشی داشته و فارغ از دسته‌بندی‌ها و جناح‌بندی‌ها به این سمت حرکت کنند.
وی به برگزاری دوره قرآن و رسانه در قزوین اشاره و بیان کرد: با مشارکت بسیج رسانه استان و بسیج صداوسیمای قزوین جلسه اول این دوره با حضور یکی از اساتید برجسته قزوین برگزار و جلسات بعدی نیز در قالب ۷ جلسه برگزار خواهد شد.
کشاورز در پایان از بیمه خبرنگاران در استان از سوی بسیج رسانه خبر داد و خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند از کارت بشیر بسیج استفاده کنند و از ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.

انتهای پیام

captcha