جوانان را برای مسئولیت پذیری و سخت کوشی اشتغال آماده کنیم
کد خبر: 3717844
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸

جوانان را برای مسئولیت پذیری و سخت کوشی اشتغال آماده کنیم

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی و فعالیت درست فرهنگ کار و اشتغال را برای جوانان ایجاد کنیم و تأثیرگذاری آن را در جامعه نشان دهیم، عنوان کرد: جوانان را از تن پروری دور کنیم و به آنان مسئولیت پذیری و سخت کوشی برای اشتغال و تشکیل خانواده آموزش دهیم.

جوانان را برای مسئولیت پذیری و سخت کوشی اشتغال آماده کنیم

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، پنجم خردادماه با مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان استان اظهار کرد: توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در پیشرفت و رشد ورزش نقش بسزایی دارد و باید به آن توجه شود.
وی با اشاره به اینکه مسئولین باید جامعه را به تحرک و ورزش کردن تشویق کنند، گفت: ایران در این زمینه استعدادهای بسیار بالایی دارد و باید از فکر جوانان، طرح‌ها و ایده‌های آنان استفاده و کارهای بزرگ را به جوانان واگذار کرد .
نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ادارات و ارگان‌های استان به ورزش‌های عمومی و همگانی توجه شود تا جامعه‌ایی سالم و با نشاط داشته باشیم.
وی به کار فرهنگی و آموزشی در زمینه ایجاد سلامتی برای جامعه تأکید و عنوان کرد: مسئولان جامعه را به تحرک و ورزش کردن تشویق کنند و با هزینه های کم ورزش های پر تحرکی را ایجاد نمایند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اعلام کرد: برای پیشرفت و توسعه باید از همه امکانات جهت ورزش همگانی و قهرمانی استفاده کنیم و باید همه دستگاه ها در این راستا پای کار آمده و تلاش کنند.
وی به استعدادهای بسیار بالایی در ایران اشاره کرد و افزود: باید از فکر جوانان، طرح‌ها و ایده‌های آنان استفاده شود و با ساماندهی و شناسایی جوانان کارهای بزرگ را به آنان واگذار کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی و فعالیت درست فرهنگ کار و اشتغال را برای جوانان ایجاد کنیم و تأثیرگذاری آن را در جامعه نشان دهیم، عنوان کرد: جوانان را از تن پروری دور کنیم و به آنان مسئولیت پذیری و سخت کوشی برای اشتغال و تشکیل خانواده آموزش دهیم.
وی در پایان به تشکیل ستادی برای حل مشکلات جوانان اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان برای حل مسئله اشتغال، مسکن و ایجاد حس مسئولیت پذیری جوانان با یک برنامه ریزی درست کار کنند تا در جای خود از این استعدادها برای رشد و شکوفایی کشور استفاده شود.
انتهای پیام

captcha